GAZETA MIEJSKA >>  Wydania online: GLIWICE  ZABRZE  |  Ogłoszenia  |  Reklama   |  Kontakt   PORTALE MIEJSKIE:   24GLIWICE | 24ZABRZE



Pobierz i wydrukuj    
   Ceny reklam (wszystkie ceny bez VAT)
wielkość podstawowego modułu reklamowego - 40mm x 38mm

pojedyńczy moduł reklamowy

Koszt 1 modułu w wydaniu:
Strona wewnętrzna kolorowa - 78,00 zł
Pierwsza strona (okładka)- 198,00 zł


 Dopłaty za wskazanie miejsca.

strona 5 - + 20% ceny podstawowej
strona 3 - + 30% ceny podstawowej
strona ostatnia (okładka) - + 80% ceny podstawowej

Uwaga! Wskazanie miejsca publikacji możliwe jest tylko dla reklam min. 1/2 strony.


 Opracowanie graficzne, formaty

W przypadku gotowych materiałów - naleĽy dostarczyć je w formie elektronicznej.
Akceptowane formaty zapisu: JPG, TIF, PDF, CDR (przekształcony na krzywe). Zalecana rozdzielczość map bitowych - 300 dpi.


 Zasady płatności

Przy jednej lub dwukrotnej emisji - płatność gotówką lub przelewem.
Przy wielokrotnej emisji (min.3x) - płatność przelewem po wydaniu gazety. Płaci się za te reklamy, które zostały już wydrukowane. Reklamodawca otrzymuje pocztą fakturę VAT lub fakturę PRO FORMA za reklamę, która została wydrukowana.


 Pozostałe ceny

ogłoszenie drobne tekstowe - od 12 zł z VAT - szczegóły

insertowanie (wkładki do gazety):
10 groszy + VAT za egz.

Ceny insertowania wkładek dostarczonych przez Klienta dotyczą jednego wydania GAZETY MIEJSKIEJ.
   Upusty

- za wielokrotną emisję:
3-5 emisji = 5% upustu,
6-10 emisji = 10% upustu,
11 emisji i więcej = 15% upustu,
umowa bezterminowa* = 20% upustu
*) - umowa bezterminowa (do odwołania) może być zakończona przez reklamodawcę w dowolnym momencie, jednak nie wcześniej niż po 15 emisjach.

- za płatność całościową: dokonanie płatności za całość zlecenia przed drukiem lub po druku pierwszej emisji ogłoszenia - 10% upustu. Upust za płatność całościową dotyczy tylko zleceń długoterminowych - min. 3 emisje

Upusty można sumować. Na przykład; przy 3-krotnej emisji reklamy i zapłaceniu całości przed wydrukowaniem - upust wynosi 5% + 10%. Razem 15%.

Upusty odnoszą się do cen standardowych. Nie obowiązują przy promocjach.


 Cennik reklam wielkopowierzchniowych
- Nie dotyczy strony 1.



................................................................................................................................
© 1997-  INFORMATOR RYNKOWY  Wszelkie prawa zastrzeżone.